Jak to celé funguje?

Ušití fotokoutku na míru
Na základě vašich představ a přání se domluvíme na podobě fotokoutku. Vyberete si pozadí, rekvizity a celkový design grafiky (je možné použít i vlastní design).
Doprava na místo konání
O dopravu našeho fotokoutku se postaráme sami. Vám necháme volné ruce na řešení záležitostí, které začnou hořet v poslední sekundě.
Instalace a asistence
Máme šikovné ruce a nebojíme se je použít! Fotokoutek včas sami připravíme. Stejně tak na vás budou v pozoru čekat rekvizity a obálky na čerstvě pořízené fotky. Kdyby bylo cokoliv v nepořádku, milá asistence vám bude k ruce po celý večer.
Úsměv a mávat
To nejtěžší ale budeme muset nechat na vás – všichni víme, že shromáždit své kamarády, příbuzné nebo kolegy na společnou fotku není jen tak!

Přečtěte si odpovědi na nejčastější dotazy.

Jaké si můžeme vybrat pozadí?
Kolik zabere budka prostoru?
Kdy přijedete na akci?

Nejčastější dotazy

Jak probíhá rezervace fotokoutku?
Nejde o nic složitého. U nás na webu kliknete na tlačítko "objednat" a následně vyplníte nezávazný poptávkový formulář. Pokud preferujete volání nebo psaní mailů, i tato možnost existuje. My se vám po obdržení poptávky ozveme co nejdříve a všechno společně dořešíme.
Co všechno fotobudka umí?
Není to obyčejná budka. Je to foto-budka! Vyfotí a vytiskne fotku během pár vteřin. Kromě toho si host může přímo na místě vybrat z vícero pozadí, poslat si fotku pomocí QR kódu nebo mailem. Umí dokonce vytvořit i GIF!
Jak funguje výběr pozadí?
Pozadí může být buďto digitální nebo fyzické.
  • digitální pozadí – pro zobrazení digitálního pozadí je používáno zelené plátno (můžete znát z filmového natáčení), na které fotobudka promítne zvolené pozadí. Pokud si nevyberete z naší nabídky pozadí, je možné zvolit jakoukoliv vámi nahranou fotografii. Host si přímo na místě může volit mezi několika variantami.
  • fyzické pozadí – barevná plátna, balónky, apod.
Co je potřeba zajistit pro fotokoutek?
Je potřeba zajistit určitý prostor, elektrickou přípojku, stůl pro rekvizity. Pokud existují nějaká prostorová omezení (zúžený vjzed, úzká futra), ideálně o nich potřebujeme vědět dopředu. Vymyslet se dá všechno a my se žádné výzvy nebojíme.
  • Prostor – ideálně krytý, minimálně 3x3m plochy a 2,5m do výšky.
  • Elektrická přípojka – klasická zásuvka 220V postačí, nejlépe když bude v dostupné vzdálenosti. V případě potřeby zvládneme za příplatek vymyslet i variantu bez zásuvky.
  • Stůl – aby měli hosté všechny rekvizity pěkně po ruce. Ideální je, když máte volný stůl na  místě, ale pokud bude potřeba, můžeme si přivézt svůj rozkládací.
Je možné fotobudku objednat i na venkovní akci?
Určitě ano! Pokud se i na venkovní akci najde místo, kde může být budka pod stříškou, pergolou apod., bude to značka ideál! Ale není problém vymyslet i provizorní variantu, například v podobě nůžkového stanu. 
V jakých městech fotobudku půjčujete?
Jsme z Brna, ale dojedeme za vámi kamkoliv. Nebojte se ozvat klidně i s komplikovanějšími požadavky – všechno se dá vymyslet.
Jak dlouho můžeme fotobudku využívat?
Základní balíčky zahrnují půjčení fotobudky na 3 hodiny. Před akcí se ale na všem domluvíme – rovnou víte, že budete fotobudku potřebovat na více hodin? Není problém. Hosté projevili velký zájem o fotobudku a chcete prodloužit dobu jejího zapůjčení? Opět není problém. Stačí se domluvit s organizátorem a voilà, budka je vaše!
Je počet fotek, které můžeme vytisknout, omezený?
Pokud jste si vybrali jeden z balíčků, který je už v počátku naceněn (Svatby/Firemní akce), tisknete zadarmo a neomezeně. Pokud jste zvolili balíček s názvem Plesy, večírky, neplatíte nám v počátku za účast, ale pouze za každou vytisknutou fotku. Jejich počet je samozřejmě také neomezený a obsluha bude fotky tisknout, dokud o ně bude zájem! Jde však domluvit i individuální balíček – např. nižší cena za nájem + omezený počet fotek (vhodné na menší akce, oslavy narozenin apod. – kam taky rádi přijedeme)!
Jakým způsobem sdílíte digitální fotografie?
Po akci nasdílíme pořízené fotografie přímo organizátorovi akce v podobě galerie na cloudu.
Jaké jsou podmínky storna v případě nečekaných událostí nebo změn plánů?
Pokud se rozhodnete pro svatební balíček, poprosíme vás o zálohu 5000 Kč. Pokud z jakéhokoliv důvodu od smlouvy odstoupíte dříve než 3 měsíce před svatbou, storno poplatek vám v plné výši vrátíme. U ostatních balíčků se na storno poplatku domlouváme specificky – záleží, jestli se platí na akci pronájem a jak je případně drahý.